Privacybeleid
Privacy- en gegevensbeschermingsbeleid
Gegevensbeheerder
Persoonsgegevens worden verzameld door :
De SASU 9Hotel Collection met een kapitaal van € 59.500.000, met hoofdkantoor in 8 Rue Bayen (75017 Parijs), geregistreerd bij het handels- en ondernemingsregister van Parijs onder nummer 521770438.
Wij hechten veel belang aan de vertrouwelijkheid en bescherming van de persoonsgegevens die wij verwerken.
Als juridische entiteit die verantwoordelijk is voor de verwerking van uw persoonsgegevens, doen we inderdaad ons uiterste best om uw privacy en de informatie die u ons verstrekt te beschermen, met name wanneer u onze website bezoekt, een kamer boekt of zich abonneert op onze nieuwsbrief.
In dit opzicht maakt ons privacybeleid en ons privacybeleid deel uit van deze aanpak.
Door dit document te lezen, weet u specifiek hoe we uw persoonlijke gegevens verzamelen, wat voor soort informatie wordt verzameld en voor welk doel deze wordt gebruikt, met wie we deze gegevens delen en welke maatregelen worden genomen om deze te beschermen.
Door gebruik te maken van deze website en / of onze producten en diensten, stemt u in met de verwerking van uw persoonsgegevens zoals beschreven in dit privacybeleid.
We kunnen ons privacy- en gegevensbeschermingsbeleid van tijd tot tijd wijzigen. Alle wijzigingen worden onmiddellijk van kracht nadat ze op onze website zijn geplaatst. Daarom nodigen we u uit om ernaar te verwijzen elke keer dat u onze website bezoekt om de laatste beschikbare versie te lezen.
We verzamelen en verwerken de volgende gegevens:
● Uw identiteit (titel, achternaam, voornamen, postadres, telefoonnummers, e-mailadres, geboortedatum, IP-adres, bedrijf, een kopie van een identiteitsbewijs kan worden bewaard als bewijs van de uitoefening van een recht op inzage, rectificatie of verzet of om te voldoen aan een wettelijke verplichting);
● Uw browsegegevens
● Gegevens met betrekking tot uw betaalmiddel (bankgegevens, chequenummer, bankkaartnummer, vervaldatum van de bankkaart, visueel cryptogram)
● De gegevens met betrekking tot de boeking die u heeft gemaakt
● Gegevens met betrekking tot de uitgevoerde transactie
● De gegevens met betrekking tot de opvolging van de commerciële relatie, die nodig zijn voor de realisatie van de acties voor de ontwikkeling van klantenbinding, prospecting, studie, enquête en promotie.
● Gegevens met betrekking tot de organisatie en verwerking van prijsvragen, loterijen en eventuele promotionele acties
● Geolocatiegegevens
Waarom verzamelen we persoonlijke gegevens?
We verzamelen en gebruiken uw persoonlijke gegevens om onze producten en diensten te verbeteren en te ontwikkelen, om u een hoogwaardige klantenservice te bieden, om u een persoonlijke ervaring te bieden tijdens uw verblijf in het hotel en het gebruik van onze diensten en om uw navigatie te vergemakkelijken. op onze website.
Wij verzamelen uw persoonsgegevens om legitieme redenen en / of met uw toestemming.
Wij gebruiken uw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden :
1. In verband met het sluiten van een contract of het nakomen van contractuele verplichtingen
We kunnen uw persoonlijke gegevens verzamelen om u te identificeren, om u een dienst te verlenen of om uw boekingen te maken en te beheren.
Door uw persoonlijke gegevens te verzamelen, kunnen wij u informatie verstrekken over uw boeking, facturering en het beheer van de klantrelatie. Deze gegevens kunnen voorafgaand aan uw verblijf worden gebruikt om u informatie over uw verblijf in het hotel te sturen. Na uw vertrek uit het hotel kunnen we u, naast informatie over uw verblijf, ook tevredenheidsonderzoeken sturen om feedback te verzamelen over uw ervaring in het hotel.
2. Vanwege ons legitieme belang bij het verzamelen van uw persoonlijke gegevens, is het mogelijk dat we u ook informatie over uw verblijf moeten sturen.
We hebben een gerechtvaardigd belang bij het verzamelen van uw persoonsgegevens om met u te communiceren en uw vragen te beantwoorden.
Bovendien gebruiken we persoonlijke gegevens om de activiteit van de accounts van onze gebruikers te volgen en om de veiligheid van onze klanten te waarborgen, inclusief het monitoren op mogelijke fraude en het analyseren van elke verdachte, mogelijk illegale activiteit of activiteit die niet in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden. van verkoop en / of gebruik. Een dergelijke verwerking wordt gerechtvaardigd door ons legitieme belang bij het waarborgen van de veiligheid van onze producten en diensten.
3. In uw kwaliteit van klant
In uw kwaliteit als klant kunnen we uw persoonlijke gegevens, en voornamelijk informatie met betrekking tot uw verblijf, gebruiken om uw boekingservaring op onze website te individualiseren, om onze aanbiedingen voor vergelijkbare diensten te personaliseren en om u aanbevelingen te doen met betrekking tot onze aangeboden diensten. door websites en applicaties van derden die voor u interessant kunnen zijn.
We gebruiken persoonlijke gegevens om onze advertentie- en marketingcampagnes voor vergelijkbare diensten mogelijk te maken en om u informatie te verstrekken over alle diensten waarvan wij denken dat ze voor u interessant kunnen zijn.
Als gevolg hiervan kunnen we u promotionele berichten, marketingaanbiedingen, advertenties en andere informatie sturen voor vergelijkbare diensten die mogelijk relevant voor u zijn op basis van uw reisvoorkeuren. Dit omvat mogelijke prijsvragen en andere promotionele activiteiten.
U heeft altijd de mogelijkheid om ons te vragen u geen promotiemateriaal of informatie toe te sturen.
4. Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen
Wij verwerken uw persoonsgegevens om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen.
We bewaren uw factuurgegevens en andere over u verzamelde informatie zo lang als nodig is voor boekhoudkundige doeleinden of om te voldoen aan andere wettelijke verplichtingen waaraan we gebonden zijn.
We kunnen uw persoonlijke gegevens verwerken voor andere doeleinden dan hier vermeld, maar alleen als ze compatibel zijn met het oorspronkelijke doel waarvoor de gegevens zijn verzameld. Daarbij zorgen we ervoor dat:
het verband tussen de doeleinden, de context en de aard van de persoonsgegevens zijn geschikt voor verdere verwerking;
verdere verwerking is niet schadelijk voor uw belangen en;
dat er een passende waarborg is voor de uitgevoerde verwerking.
Wat voor soort gegevens verzamelen we en hoe verzamelen we deze?
De term "gegevens" verwijst naar alle persoonlijke informatie die u als individu identificeert en die u verstrekt in het kader van uw interacties met ons.
Bij verschillende gelegenheden kunnen we als volgt informatie over u verzamelen:
1. De gegevens die u ons verstrekt
We verzamelen sociaal-professionele gegevens over u die u ons mogelijk verstrekt, zoals uw naam, e-mailadres, woon- en werkadres, telefoonnummer, nationaliteit, geboortedatum, voorkeuren tijdens uw verblijf, die u ons verstrekt wanneer u boekt een kamer via ons reserveringssysteem of rechtstreeks bij het hotel, koop en / of gebruik een van onze producten of diensten, of tijdens uw verblijf in het hotel, wanneer u verbinding maakt met de WI-FI-service die door het hotel wordt aangeboden of tijdens de vele interacties die u mogelijk heeft met onze diensten, inclusief wanneer u zich registreert op onze website, wanneer u contact met ons opneemt, wanneer u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrieven, online enquêtes of promoties, of wanneer u onze online helpsectie of een andere functie van onze website gebruikt.
Bovendien verzamelen wij (of onze financiële dienstverleners) bij elke boeking persoonlijke gegevens met betrekking tot die boeking, omdat dit nodig is om uw verzoek te verwerken. De verzamelde informatie omvat betalingsgegevens, waaronder uw creditcard- / betaalpasnummer.
2. De gegevens die we automatisch verzamelen
Wanneer u op onze website surft, verzamelen wij gegevens met betrekking tot de opvolging van de zakelijke relatie: type gereserveerd verblijf, type geboekte kamer, speciale verzoeken die aan het hotel worden gedaan in afwachting van uw verblijf, producten en / of diensten die daarnaast worden aangeschaft op de boeking, dienst of afgesloten abonnement, hoeveelheid, bedrag, frequentie, evenals alle andere relevante informatie over uw verblijf in het hotel, de geschiedenis van uw boekingen en de door u gevraagde diensten, correspondentie en / of telefoonuitwisselingen met onze teams, enz.
We kunnen ook gegevens verzamelen met betrekking tot het type apparaat dat u gebruikt wanneer u onze site bezoekt of, tijdens uw verblijf in het hotel, wanneer u de Wi-Fi-verbinding van het hotel gebruikt (uw unieke apparaat-ID, het IP-adres van uw apparaat, uw besturingssysteem, de browser die u gebruikt, uw gebruik, diagnostische en locatiegegevens van of over uw computers, het type apparaat waarmee u toegang krijgt tot onze producten en diensten). Wanneer dergelijke gegevens beschikbaar zijn, kunnen we uw GPS-coördinaten, IP-adres en andere technologieën gebruiken om de geschatte locatie van uw apparaat te bepalen, met als doel onze producten en diensten te verbeteren en u een betere ervaring als gebruiker van onze diensten te bieden. Dit omvat ook wijzigingen die automatisch worden opgeslagen door cookies en andere soortgelijke tools die we gebruiken of die worden gebruikt door onze externe serviceproviders.
3. Openbare informatie
We kunnen informatie over u van u verzamelen die openbaar beschikbaar is.
Hoe lang verzamelen we de gegevens?
We bewaren uw persoonlijke gegevens alleen zo lang als nodig is voor de doeleinden uiteengezet in dit privacybeleid of zoals vereist door de toepasselijke wetgeving. Hoe lang we uw persoonsgegevens bewaren, hangt af van de aard van de gegevens en de doeleinden waarvoor we ze verzamelen.
Uw persoonlijke gegevens met betrekking tot informatie met betrekking tot uw browsen op de website en de promotionele aankondigingen die aan u worden verspreid, worden op actieve basis bewaard gedurende een periode van drie (3) jaar vanaf uw laatste activiteit op de website of in elektronische communicatie. medium (in het bijzonder e-mail). Aan het einde van deze periode wordt uw profiel als "inactief" beschouwd en automatisch uitgeschakeld.
Uw persoonlijke gegevens met betrekking tot een reservering op de site (naam, voornaam, product of dienst, factuuradres, voorkeuren met betrekking tot uw verblijf in het hotel, enz.) Worden bewaard voor een periode van tien (10) jaar vanaf de datum van uw reservering.
Aan het einde van de bovengenoemde perioden kunnen uw persoonsgegevens echter worden onderworpen aan tussentijdse archivering om te voldoen aan onze wettelijke, boekhoudkundige en fiscale verplichtingen en / of eventuele verjaringstermijnen die aan onze relatie zijn verbonden.
Waar worden uw persoonlijke gegevens opgeslagen?
We kunnen de diensten van verschillende externe dienstverleners gebruiken om ons te helpen bij het verlenen van diensten met betrekking tot onze website. Onze serviceproviders kunnen zich in of buiten de Europese Economische Ruimte ("EER") bevinden. Indien nodig zullen de overdrachten van uw persoonlijke gegevens worden uitgevoerd in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.
Onze serviceproviders hebben beperkte toegang tot uw persoonlijke gegevens om de taken uit te voeren die zij namens ons uitvoeren en zijn contractueel verplicht om uw persoonlijke gegevens alleen te beschermen en te gebruiken voor de doeleinden waarvoor ze zijn verstrekt en in overeenstemming met dit privacybeleid. Voordat we uw persoonsgegevens met derden delen, hebben we de nodige maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat er bij dergelijke derden een passend niveau van gegevensbescherming is.
Met wie delen we persoonsgegevens?
Als u een kamer op onze website boekt, kunnen we uw persoonlijke gegevens delen met het hotel waar u ervoor kiest om te verblijven om uw reservering af te ronden. Houd er rekening mee dat als uw persoonlijke gegevens worden overgedragen naar een land buiten de Europese Unie, we ervoor zullen zorgen dat we de nodige stappen ondernemen om het hoogste beschermingsniveau voor de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens te handhaven.
Anderzijds verbinden wij ons ertoe uw gegevens niet aan derden te verkopen voor hun eigen commerciële activiteiten.
We kunnen ook worden verplicht om tijdelijk en veilig bepaalde persoonlijke gegevens over te dragen aan derden die nodig zijn voor de werking, animatie en onderhoud van onze website, met name om ervoor te zorgen dat e-mails worden verzonden die u hebt gekozen om te ontvangen, en / of het uitvoeren van taken die nodig zijn voor de uitvoering van diensten, uw reservering, om de realisatie van diensten te verzekeren.
Als u niet wilt dat wij uw persoonlijke gegevens met deze bedrijven delen, neem dan contact op met onze "klantenservice" op het volgende adres "9Hotel Collection: 251 Boulevard Pereire - 75017 Parijs, FRANKRIJK".
We kunnen ook wettelijk verplicht zijn om persoonlijke informatie vrij te geven wanneer openbaarmaking vereist is in verband met een gerechtelijke procedure, een gerechtelijk bevel, dagvaarding, dagvaarding of juridische procedure, of wanneer dit wettelijk verplicht is om mensenlevens te beschermen; om de veiligheid van onze producten te behouden; en om onze rechten en onze klanten te beschermen, evenals in het kader van een bindend onderzoek of in geval van verkoop van een van de eigendommen van de 9Hotel Collection Group en binnen de strikte grenzen van wat vereist is in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.
Hoe beschermen we uw persoonlijke gegevens ?
We gebruiken passende technische en organisatorische maatregelen, in overeenstemming met de toepasselijke wettelijke vereisten, om uw persoonsgegevens te beschermen tegen onwettige of onopzettelijke vernietiging, verlies of wijziging of ongeoorloofde openbaarmaking of toegang.
We passen onze beveiligingsmaatregelen voortdurend aan om gelijke tred te houden met de technologische vooruitgang en ontwikkelingen. Om kaartbetalingen zo veilig mogelijk te maken, worden alle gegevens in gecodeerde vorm verzonden. Dit betekent dat uw gegevens via een beveiligde verbinding worden verzonden zodat externe partijen uw persoonsgegevens niet kunnen lezen. Voor boekingen en aankopen met een kaart werken we samen met betalingsdienstaanbieders die voldoen aan het PCP-protocol en die ons helpen om rechtstreeks bij uw bank te verifiëren dat u met de kaart aankopen kunt doen. Onze betalingsdienstaanbieders verwerken uw kaartgegevens in overeenstemming met de internationale PCI DSS-veiligheidsnormen die zijn ontwikkeld door de creditcardmaatschappijen VISA, MasterCard, Diners, American Express, JCB en andere betaalmethoden. Dit betekent dat uw kaartgegevens met een zeer hoog beveiligingsniveau worden verwerkt. Als u met een kaart betaalt, behouden wij ons het recht voor om een identiteitscontrole uit te voeren.
U kunt ook helpen uw gegevens te beveiligen door de volgende beveiligingsmaatregelen te nemen:
Wijzig uw wachtwoord regelmatig met een combinatie van letters en cijfers;
Ervoor zorgen dat u een beveiligde internetbrowser gebruikt.
Hoe zit het met cookies en andere technologieën ?
Een "cookie" is een verbindingsindicator die een tekstbestand aanduidt dat, afhankelijk van uw keuzes, kan worden opgeslagen in een daarvoor bestemde ruimte op de harde schijf van uw terminal wanneer u de website raadpleegt. Een cookiebestand stelt de uitgever in staat om de terminal te identificeren waarin het is opgeslagen tijdens de geldigheidsduur of registratie van de cookie en moet daarom als persoonlijke gegevens worden beschouwd.
Wij (en externe dienstverleners die namens ons handelen) gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw persoonlijke gegevens te verwerken wanneer u onze website bezoekt.
Dit stelt ons in staat om u in te loggen, u advertenties aan te bieden die gericht zijn op uw reisvoorkeuren en interesses, fraude tegen te gaan, de prestaties van onze producten en diensten te analyseren en voor andere legitieme doeleinden, zoals om erachter te komen welke pagina's van onze site worden bezocht. het vaakst en welke activiteit en tijd internetgebruikers op onze website doorbrengen. Deze technologische tools stellen ons ook in staat om de doeltreffendheid van onze marketing te evalueren en daarmee de aantrekkelijkheid van onze producten en diensten voor onze klanten.
Zoals bij de meeste websites van dezelfde aard, wordt bepaalde informatie automatisch geregistreerd via een protocol. Deze informatie omvat protocoladressen (IP-adressen), het type browser dat wordt gebruikt, de internetprovider, referentie- en eindpagina's, besturingssysteem, datum, tijd en Clickstream-gegevens.
Cookies registreren geen informatie die door gebruikers wordt verstrekt tijdens een online boeking of bij het registreren van een klantenaccount. Cookies identificeren uw browser (en niet u) en kunnen op zichzelf uw identiteit niet onthullen.
U kunt uw browser zo instellen dat deze cookies worden geblokkeerd, maar dit kan van invloed zijn op uw vermogen om bepaalde bewerkingen uit te voeren, bepaalde functies te gebruiken en toegang te krijgen tot bepaalde inhoud op onze website. Als u toestemming heeft gegeven voor het gebruik van cookies op onze website, hebben deze cookies een levensduur van dertien (13) maanden.
Naast de cookies die worden gebruikt om met name de browsegeschiedenis te identificeren en om statistische hulpmiddelen te voeden, zijn de technologieën van onze partners onderworpen aan hun eigen beleid inzake de bescherming van persoonsgegevens. Wij informeren u over het doel van de Cookies waarvan wij op de hoogte zijn en de middelen die u heeft om keuzes te maken met betrekking tot deze Cookies.
Wat zijn uw rechten en meer specifiek uw regresrechten?
Recht op informatie: hiermee weet u of uw persoonsgegevens worden verwerkt; welke gegevens worden verzameld, waar ze vandaan komen, waarom en door wie ze worden verwerkt.
Recht op toegang: u heeft recht op toegang tot de verzamelde gegevens die op u betrekking hebben. Dit omvat uw recht om een kopie van uw verzamelde persoonsgegevens op te vragen en te verkrijgen.
Recht op rectificatie: u heeft het recht om te verzoeken om rectificatie of verwijdering van uw persoonsgegevens die onjuist of onvolledig zijn.
Recht op verwijdering: onder bepaalde omstandigheden kunt u vragen om uw persoonlijke gegevens uit onze archieven te verwijderen.
Recht op beperking van de verwerking: u heeft het recht om de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken.
Recht om bezwaar te maken tegen verwerking: In bepaalde gevallen heeft u het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens, bijvoorbeeld in het geval van direct marketing.
Recht om bezwaar te maken tegen geautomatiseerde verwerking: u hebt het recht om bezwaar te maken tegen geautomatiseerde verwerking, inclusief profilering. U kunt dit recht uitoefenen wanneer het gebruik van profilering rechtsgevolgen heeft die u aanzienlijk beïnvloeden.
Recht op gegevensoverdraagbaarheid: u hebt het recht om uw persoonsgegevens te verkrijgen in machineleesbare vorm of, indien mogelijk, door directe overdracht van de ene processor naar de andere.
Recht om uw toestemming in te trekken: u heeft het recht om elke gegeven toestemming voor de verwerking van uw persoonsgegevens in te trekken.
Recht om instructies te geven over het lot van uw persoonlijke gegevens na uw overlijden: u hebt het recht om ons op elk moment instructies te geven over hoe u wilt dat de persoonlijke gegevens die wij over u verwerken na uw overlijden worden behandeld.
Recht om een klacht in te dienen bij de toezichthoudende autoriteit
In het geval van een verzoek tot verwijdering of onderdrukking van uw gegevens, informeren wij u dat wij, indien nodig, uw gegevens kunnen archiveren voor de periode die is toegestaan door de toepasselijke wettelijke bepalingen om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen of als we overwegen het is noodzakelijk om dit te doen om mogelijke fraude of elk ander type misbruik te voorkomen, evenals voor legitieme doeleinden zoals de analyse van niet-persoonlijke gegevens, het herstel of het respecteren van onze / uw rechten in het geval van een klacht of beroep.
U kunt ook bezwaar maken tegen het verzamelen van uw persoonlijke gegevens voor gerichte advertenties. Neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens:
SASU 9Hotel Collection - 8 Rue Bayen - 75017 Parijs Frankrijk // Tel: +33 (0) +33.1.58.36.07.50 // e-mail: info@le9hotel.com
Hoe zit het met websites en services van derden ?
Onze websites, producten en diensten kunnen links bevatten naar of u de mogelijkheid bieden om toegang te krijgen tot websites, producten en diensten van derden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de privacypraktijken van deze derden of voor de informatie of inhoud van hun producten en diensten. Deze privacyverklaring is uitsluitend van toepassing op gegevens die door ons worden verzameld tijdens het browsen en bewerkingen met betrekking tot onze producten en diensten.
Hoe zit het met informatie over minderjarigen?
Onze producten en diensten zijn uitsluitend bedoeld voor bekwame volwassenen. Het verzamelen van informatie over minderjarigen heeft alleen betrekking op hun naam, voornaam, nationaliteit en geboortedatum en kan alleen worden doorgegeven door een wettelijk bekwame volwassene. Daarom is het uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat uw kinderen geen persoonlijke gegevens aan ons doorgeven zonder uw toestemming. Als u merkt dat een minderjarige jonger dan 16 jaar ons persoonlijke gegevens heeft verstrekt, laat het ons dan onmiddellijk weten.